fredag den 5. marts 2010

New Buy!!




Første moderelaterede indlæg.
Mit seneste køb er denne pudderfarvede sag fra Topshop. Jeg elsker det let krøllede materiale og den fine sorte kant der søger for den ikke bliver for nuttet. Glæder mig til at bruge den sammen med sorte wedges, læderjakke og bare ben. Har faktisk købt et par cykelshorts til 39 kr. i H&M(I know cykelshorts!?!) Meeen de er faktisk ret så fede når de lige titter frem med den sorte kant under kjolen, så jeg tror det blir et hit!!!

Go weekend
/Mette

3 kommentarer:

  1. Hehe - jeg er også begyndt at overveje, om cykelshorts kunne være en mulighed under et par afklippede jeans til sommer. Troede aldrig, jeg skulle komme dertil, haha :)

    God weekend!

    /Maria

    SvarSlet
  2. Hej Maria :)

    Nej vel! Det er netop det jeg elsker ved moden, hvordan noget kan bevæge sig fra "NEVER"...... til "Tja!?"..... for at ende op med et "JEG ER PÅ!!"
    Havde heller ikke troet cykelshorts ville få en "revival" hos mig meen nu er de her(og skal vist også prøves af under jeans som du foreslår).
    Go søndag

    /Mette

    SvarSlet